Sveika gyvensena ir vanduo

Trečiasis žingsnis – pažintis

Sveikos gyvensenos esmė:
1. Asmens higiena
2. Žalingų įpročių atsisakymas
3. Sveika mityba
4. Fizinis aktyvumas
5. Streso kontrolė
6. Sveika aplinka
7. Medicininė priežiūra

Ketvirtasis žingsnis – pamilk save

Pirmiausia turite pamilti save. Sveika gyvensena be meilės sau – liūdnas ir nelaimingas mazochistinis žaidimas.
Ar mylitesavo kūną? Ar juo rūpinatės?
Jūsų kūnas malonumo Jums suteiks tiek, kiek Jūs suteiksite jam. Jei nemylėsite savo kūno, nesirūpinsite juo, kūnas daug greičiau sens ir nebeteiks Jums pasitenkinimo.
Visi norime būti gražūs, bet vien noro neužtenka. Tereikia nedidelių pastangų ir šiek tiek laiko.
Negailėkite to SAU, atlikite svarbiausias grožio procedūras (plačiau skaitykite skyrelyje „Grožis“), puoškitės ir greitai pamatysite, kaip Jūs tampate žavesni. Tai suteiks Jums pasitenkinimo ir jėgų tolesniam darbui.

Penktasis žingsnis – žalingų įpročių atsisakymas.

Jei nerūkote – puiku. Sėkmės pereinant prie šeštojo žingsnio.
Neverta kalbėti apie rūkimo žalą, nes kiekvienas rūkantysis tai žino.
Metimas rūkyti – didelis stresas organizmui ir reikalauja daug valios pastangų. Tačiau šį stresą būtina išgyventi. Atidėliojimas nieko gero neduos – Jūs turėsite pereiti per šią ugnį, jei nenorite ir toliau žaloti savo sveikatos tuštindami piniginę.
Vieno filmo herojus yra pasakęs:„jei nerūkęs galiu išgyventi tris dienas – vadinasi galiu ir visą gyvenimą“.
Prisiminkite šią frazę, ji gali būti Jūsų vedlys. Metant rūkyti geriau pakeisti aplinką– išvažiuokite bent savaitei į kurortą, kur galėtumėte atsiplėšti nuo rutinos. Nauji įspūdžiai – geriausia alternatyva rūkymui ir tai labai padeda.. Nepamirškite rūpintis savo kūnu, tai suteiks Jums stiprybės.
Prisiminkite – alkoholikas pasigeria nuo pirmos taurelės, atkirtis į rūkymą prasideda nuo pirmos cigaretės, net nuo pirmojo dūmo.
Jei Jums tikrai pabodo nesirūpinti savimi, pats metas suplanuoti tikslią aplinkos pakeitimo datą ir mesti rūkyti, tik tada galėsite žengti šeštąjį žingsnį ir džiaugtis gyvenimu.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Contact Us