Pusryčiaukite – tai būtina ir sveika!

Dietologės patarimai

Geriausių pusryčių receptai

 

  1. Omletas su daržovėmis (paprika, svogūnais, brokoliais arba pomidorais) ir riekele duonos.
  2. Avižinių (ar kitokių) dribsnių košė su pienu ir vaisiais. Košę galima paskaninti medumi, riešutais ir vaisiais: džiovintomis slyvomis, obuoliais, trintomis spanguolėmis, razinomis, abrikosais. Kas rytą ji bus kitokia ir neatsibos.

III. Ruginės duonos riekelė, varškės sūris ir pomidoras ar kitos daržovės.

  1. Jogurtas su vaisiais. Juos reikėtų rinktis kuo šviežesnius ir įvairesnius, atsižvelgiant į metų laiką.
  2. Varškė su vaisiais. Rinkitės kuo šviežesnius ir įvairesnius, geriau vietinius.
  3. Virtas kiaušinis su riekele duonos ir pomidoru ar kitomis daržovėmis.

VII. Įvairios salotos su ruginės duonos riekele. Galima pasiruošti paprasčiausių salotų iš pomidorų, agurkų, kopūstų, morkų ir obuolių su avokado, citrinos sulčių ir aliejaus arba jogurto užpilu.

Šis straipsnis buvo atspausdintas žurnale „Šeimos sveikata“. Autorė Daiva Červokienė

SS_LOGO.indd

 

 

Pages: 1 2 3

Contact Us