Lėtinė dehidratacija ir civilizacijos ligos

Kiek vandens gerti ,kad išvengti dehidratacijos?

Svarbiausioms funkcijoms atlikti organizmas sunaudoja nuo šešių iki aštuonių stiklinių viso kūne sukaupto vandens. Todėl vandenį reikėtų gerti po aštuonias (po 250 ml) dozių per visą dieną jas tolygiai paskirstant. Laikydamiesi tokio principo, jūs neišeikvosite benzino iš savo automobilio dar prieš pripildydami jo į baką. Jūsų kūnui negalima leisti patirti dehidratacijos anksčiau, nei jūs išgeriate vandens. Vandenį reikia gerti prieš valgį. Optimalus laikas – likus pusvalandžiui iki valgio. Taip paruošiamas virškinimo traktas, ypač tų žmonių, kurie serga gastritu, dvylikapirštės žarnos uždegimu, rėmeniu, skrandžio ir dvylikapirštės žarnos opomis, kolitu ar esant sutrikusiai skrandžio veiklai kai išsiskiria dujos.Jį reikia vartoti visada, kada norite gerti. Netgi valgio metu.Vandenį reikia gerti praėjus dviem su puse valandos po valgio, kad užbaigtumėte virškinimo procesą ir pašalintumėte dehidrataciją, kuri atsiranda skaidant maisto produktus. Vandenį reikia gerti rytą tik atsikėlus, kad pašalintumėte dehidrataciją, atsiradusią po ilgo naktinio miego,prieš pradedant mankštintis, kad būtų iš ko susidaryti prakaitui.Vandenį turi vartoti žmonės, kuriems užkietėję viduriaiir kurie nevalgo pakankamai daržovių ir vaisių. Dvi trys stiklinės vandens tik atsikėlus rytą veikia kaip geriausias vidurius laisvinantis vaistas.

Niekas neatstoja vandens

Vanduo ir skysčiai skirtingai veikia organizmo chemines savybes. Kai geriame populiarius sintetinius gėrimus, jų cheminės medžiagos keičia organizmo chemines savybes centrinės nervų sistemos kontrolės centruose. Netgi pienas neveikia organizmo taip, kaip vanduo. Kūnui reikia vandens – niekas neatstoja vandens.

Kofeinas –organizmo priešas.

Kavos puodelyje yra 80 mg kofeino, o arbatos puodelyje ar stiklinėje gazuoto gėrimo yra apie 50 mg kofeino. Kofeinas dar daugiau išsausina organizmą – išskiriate daugiau šlapimo nei išgeriate vandens, kurio yra gėrime.Kofeinas blokuoja melatonino gamybą smegenyse. Dr. K. Wrightas atrado slopinantį kofeino poveikį melatoninui – kofeinas 6-9 valandas slopina melatonino gamybą smegenų konkorižinėje liaukoje. Melatoninas reguliuoja organizmo funkcijas miego metu; jis sukelia mieguistumą. Nėščios moterys, reguliariai vartojančios kofeiną, padidina riziką pagimdyti mažo svorio naujagimį. Kofeino vartojimas netgi gali sukelti savaiminį persileidimą ar sužaloti vaisių.Kofeinas gali turėti toksinį poveikį smegenų ląstelėms. Kai kurie augalai naudoja kofeiną kaip apsaugos priemonę nuo kenkėjų. Kofeino toksiškumas, sumažina kenkėjų įgimtą gebėjimą prisitaikyti prie nuo juos pačius naikinančių rūšių. Taip kavos augalai atsikrato savo kenkėjų.Žmonės, išgeriantys per dieną 5-6 puodelius kavos, du kartus dažniau kenčia nuo širdies priepuolių. Buvo įrodyta, kad kofeinas sukelia genetines gyvūnų ir augalų organizmų anomalijas.Vanduo savaime gamina hidroelektros energiją. Kofeinas, esantis tame pačiame vandenyje, dirgina kepenis ir skatina daugiau vandens pašalinti iš organizmo nei jo yra gėrime. Taip išeikvojami smegenų ląstelių energijos rezervai.

Pages: 1 2 3

Contact Us